Waarom Love and Respect ?

Hoe het allemaal begon

Na ons ontzettend geslaagde huwelijksfeest / verjaardagsfeest in Club Organza te Maarssen waar we een aantal DJs bereid hadden gevonden om te komen draaien, Ed Mission, Delerious, Solo, Correo, Mvdj, Charly, Mitch-B, Narscyo en onze mystery guest van de avond, Fausto.

Na afloop van dit geslaagde feest kwam er de vraag, waarom geven jullie niet vaker feesten, het is zo goed geregeld allemaal. In ons enthousiasme liet ik weten dat wanneer wij een volgend feest zou organiseren dit een benefiet feest zou worden voor KIKA en het concept Love and Respect was geboren!

Op 16 januari 2010 was de kick off van ons concept Love and Respect,

Love and Respect for Kika in de Lexion Venue Westzaan.

Na maanden van voorbereiding was het feest Love and Respect for Kika een feit, in 4 zalen met een groot aantal DJs op deze prachtige locatie met een mooie aankleding, een aantal stands en de mooiste danseressen verzorgd door een aantal entertainment bureaus kunnen we terug kijken op een ontzettend geslaagd feest.

Jullie kunnen je wel voorstellen dat wij dan ook met gepaste trots mogen zeggen dat maar liefst 900! bezoekers hebben eraan meegedragen om 9000 euro bij elkaar weten te halen voor Kika. Mede ook dankzij de aanwezige DJs die belangeloos hebben mee gewerkt hieraan en na afloop aan ons vroegen of zij ook weer bij het volgende feest weer aanwezig mochten zijn!

Tot op de dag van vandaag wordt er nog steeds vol lof gesproken over Love and Respect for Kika en de recensies van liegen er niet om!

De Recencies

Het concept Love and Respect was dus niet meer te stoppen en heel snel hierna begonnen onze gedachten alweer te gaan richting het volgende Love and Respect event.

Love and Respect for War Child

January 22nd 2011 Lexion Venue Westzaan

De 2e editie van Love and Respect zal geheel ten goede komen van War Child. Na alweer 9 maanden voorbereiding en wat dagen mailen hebben wij de meeste DJs weer bereid gevonden om belangeloos te komen draaien. Ditmaal zijn er 5 zalen open met vele bekende DJs zoals je kunt zien in de line-up.

Voor de line-up en verdere informatie kun je klikken op de volgende link

Partyflock informatie pagina

Wij zijn heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen echter zijn wij er van overtuigd dat het minstens zon groot succes gaat worden als de vorige Love and Respect. Wij hopen dat het weer mee zal werken maar weten ook dat de meeste zich niet uit het veld laten slaan door wat sneeuw en toch de weg zullen vinden op 22 januari 2011 naar de Lexion.

Wat gebeurt er met de opbrengst?

Om het hele verloop zo transparant mogelijk te maken zullen wij een stichting in het leven roepen zodat alle financin helder zijn. Geen belastingdienst achteraf, voor iedereen alles helder en concreet.

Helaas zal ik ook wat geld moeten overmaken naar datgene wat niet gelukt is om (gedeeltelijk) gesponsord te laten worden De gedrukte posters en stickers en naar diegene die meewerkten tegen een gereduceerd tarief.

Uiteraard zal alles wat onder deze streep overblijft in zijn geheel worden overgemaakt naar War Child, Wij zullen de cheque overhandigen op het kantoor van War Child waarna wij het bedrag bekend zullen maken aan iedereen.

Nog een klein maandje en dan is het zover, we gaan er een te gek feest van maken en zorgen dat wij boven het bedrag zullen uitstijgen van de vorige Love and Respect !

Komt allen en geniet van een te gek feest waar ook deze keer weer gratis ijs, fruit en snoep zal worden uitgedeeld

Marco en Francina

Welcome by Chaitanya's Web Design & Photography